marți, 26 iunie 2018

Un vis imposibil

Meditaţii online la limba română # Analize gramaticale online # Forumul orei de limba română # Integrame online # Jocuri lingvistice şi literare

Un vis imposibil
de
Alexandra Haraboiu

         Tin minte ca asera m-am culcat tarziu insa nu stiu cum am ajuns pe o planeta straina.Nu tin minte sa ma fi urcat intr-o racheta si sa ajung pe Marte.Ei bine,uite-ma aici stand in mijlocul unor mici si ciudate creaturi verzi care se uita la mine de parca as fi vreun extraterestru.Extraterestri! Cum de nu mi-am dat seama ca in jurul meu se afla sute de extraterestri pe care i-am intalnit doar in revistele mele desenate de acasa, de pe Pamant. Deodata un pui de extraterestru se apropie de mine.Impreuna cu mama lui aduc in maini o mica coroana facuta din alge care se gasesc numai pe Marte.Ma inclin spere ei iar acestia imi pun coroana pe cap.Din cate am inteles din susotelile celorlalti,o profetia spune ca primul om care va ajunge sa-i cunoasca va fi numit regele lor.Eu sunt regele extrterestrilor verzi de pe acea planeta? Se pare ca da. Ne-am intreptat impreuna spre castelul in care urma sa locuiesc,o cladire modesta alcatuita tot din agele alge multicolore.M-am asezat pe un tron din roci si am asteptat sa vad ce se intampla.Unul dintre omuletii verzi a venit la mine si mi-a soptit ca trebuie sa ma intalnesc cu fostul rege.Deodata portile salii s-au deschis si a intrat in incapere un urias de stanca care numai in filme il puteai vedea.Acesta m-a provocat la lupta.Cum sa ma lupt eu cu asemenea creatura? Am refuzat prietenos aceasta oferta insa uriasul nu s-a lasat.A continuat sa strige la ceilalti extraterestri care erau ingroziti de furia lui.M-am simtit cuprinsa de un fior si am strans in palma brosa pe care am primita de la bunica inainte sa moara si mi-am dorit sa merg acasa.

       Dorinta mi s-a indeplinit si am ajuns in siguranta la mine in pat.Mi-am dat seama ca avusesem un cosmar.Insa continuam sa ma intreb daca nu cumva acele fiinte neajutorate chiar existau.Cred ca nu o sa aflu niciodata!
                                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu